Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~NarQo | użytkownik

imię i nazwisko adresPuławy/Wawa zarejestrowany07.07.2007 @01:58:18 ostatnio na stronie29.08.2017 @13:06:09



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty12 komentarze3871 posty na forum282

komputer / sprzęt
Volito 2, Olympus SP-510 UZ

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aleksandracupcake    30.11.2011 @19:16:00
Niestety tak -za dużo ważniejszych projektów na głowie
_______
http://www.olamarchocka.com - moje portfolio
~aprilryan20    17.08.2011 @13:32:18
zapomniałeś że tam też była róża, król , "latranik ", pijak i kilka postaci i a jescze pilota.
~Ania117711    07.03.2011 @14:33:43
spox xD
~Weuniany    12.01.2011 @11:22:16
Dzięki za koment, pozdrawiam!!!
_______
Zapraszam do mojej galerii
~kate777    29.09.2010 @06:54:34
Dziękuje Wiem że technicznie do bani Ale też mnie rozbawiło To takie małe "nic" na poprawę humoru w pochmurny poranek Pozdrawiam
_______
Moje motto : "Dostrzegać to czego inni nie widzą"
I rada mojego dawnego nauczyciela fotografii : "Nie rób nic na siłę! Baw się fotografowaniem" M.R.
~zanetadubiel    10.09.2010 @14:23:46
ciekawa interpretacje dlaszy ciąg cyklu roziwja myśl coś właśnie w tym stylu
dzieki za opinie
~MichiruKairo    03.09.2010 @22:10:10
Dziękuję
~paulusek    03.09.2010 @13:29:42
re: niestety nie, nie dało się wejść do środka
~MMinko    31.08.2010 @00:23:18
tia stare dobre czasy jak człowiek miałza dużo czasu
~Roya    07.07.2010 @22:05:39
Spróbuj jednak znaleźć trochę czasu, dobrze Ci szło.
~Roya    07.07.2010 @20:38:39
w końcu znalazłam fajne, ten niebieski mi się najbardziej podoba
~Roya    07.07.2010 @15:01:45
o jej a które to są te Twoje? informatyk ze mnie żaden
~Roya    05.07.2010 @22:18:53
W porządku to czekam na kolejne zdjęcia tych figurek, w takim razie się przekonamy czy będą lepsze Tak sobie przypomniałam o Tobie, byłam ciekawa czy coś napisałeś nowego?
~shemkel    07.05.2010 @14:57:45
no i jeszcze gratulacje pięknych zdjęć. Piszę tutaj bo po co dodawać kolejną "rewelację" do prac z maksymalną satysfakcją hehe...
~shemkel    07.05.2010 @14:51:52
no nieźle... nie myślałam, że ktoś dostrzeże wpływy Urushihary... ale bardzo mnie to cieszy dzięki za przychylne komenty
~SzafiroweMarzenia    19.04.2010 @22:20:58
no jeśli nic z tym już nie zrobisz to może spróbuj go komuś odsprzedać?
no kurcze ogólnie to nieciekawie

a tak w ogóle to miło, że się odezwałeś)
~SzafiroweMarzenia    19.04.2010 @22:01:05
no więc nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci powodzenia
u mnie ostatnio też ciężko z czasem, no i ten mój słomiany zapał...
jednym słowem paranoja bo na brak pomysłów to w sumie nawet nie narzekam... może nadejdą dni kiedy się za siebie wezmę i w końcu zrealizuje swoje "wizje"
~SzafiroweMarzenia    17.04.2010 @11:58:44
To fakt, ale mnie równieżco u Ciebie?
~antares13    17.04.2010 @09:11:14
moderator to nie guru, ani mistrz, ani nikt kim bym się mocno przejmowała.
~Candystudio    16.04.2010 @16:08:30
kazdemu kto jest zainteresowany odpisuje
~Candystudio    16.04.2010 @15:47:48
hej.
Autodesk Softimage 2010. Bardzo Polecam, mimo duzej ilosci osob korzstajacych z maxa. Ten soft wybacza wiele bledow i jest naprawde swietny
!dzieckowemgle    16.04.2010 @14:51:22
luz bluz :>
!dzieckowemgle    16.04.2010 @13:44:41
ee tam, ring..
~aleksandracupcake    15.04.2010 @20:57:16
Jakość druku na 100% będzie świetna, nie zdecydowałam tylko, w jakim formacie A resztę z pewnością dorysuję, mam już nawet niektóre szkice na kolejne miesiące. Dzięki wielkie za komentarze!
_______
http://www.olamarchocka.com - moje portfolio
~lukas3s    15.04.2010 @15:57:46
Miałem podobnie... wolałem malować niż grać
Pozdrawiam
1 2 3 4 5 6 ... 63 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt